Advertentie plaatsen

Hoe kan ik een advertentie plaatsen

Via de Plaatst materiaal button uw advertenties plaatsen.

Moet ik betalen als ik een gratis artikel plaats?

Gratis af te halen artikelen kunt u altijd gratis plaatsen.

Mag ik alles op dit platform zetten?

Nee, je mag geen verboden producten plaatsen op dit platform. Zie de lijst met verboden producten.

Mijn categorie staat er niet bij kan ik nu wel een advertentie plaatsen?

Staat je categorie er niet bij? Stuur ons een email en wij kijken met je mee.

Welk pakket moet ik nemen?

Moet ik een pakket kiezen voor een gratis advertentie?

Voor gratis advertenties hoef je geen pakket te kiezen.

Ik wil eenmalig een artikel plaatsen welk pakket moet ik kiezen?

Als je eenmalig iets wil plaatsen kan je 1 credit kopen.

Ik plaats meer dan 10 artikelen per maand welk pakket moet ik kiezen?

Als je meer dan 10 advertenties wil plaatsen is pakket 3 een goede keuze.

Ik plaats minder dan 10 artikelen per maand welk pakket moet ik kiezen?

Als je minder dan 10 advertenties plaatst kan je losse credits kopen. Pakket 1.

Mijn advertenties

Kan ik mijn advertentie aanpassen als deze al geplaats is?

Ja bij mijn advertenties kan je na het plaatsen nog de advertentie wijzigen.

Ik heb mijn advertentie per ongeluk verwijderd krijg ik die terug?

Advertenties die verwijderd zijn kunnen niet meer teruggehaald worden. Plaats je advertentie opnieuw.

Ik heb net een advertentie geplaats maar hij staat er niet tussen wat moet ik doen?

Controleer of je de advertentie op tonen hebt gezet. Of koop credits om weer een advertentie te kunnen plaatsen.

Ik wil mijn advertentie verlengen, wat moet ik doen?

Je kan extra advertentie credits kopen om de advertentie te verlengen.

Mijn account

Hoe kan ik zien hoeveel advertenties ik nog kan plaatsen?

Je kan in je account bij mijn advertenties zien hoeveel credits je nog hebt. 1 credit = gelijk aan 1 advertentie.

Kan ik mijn pakket veranderen?

Nee op dit moment nog niet. Je kan nieuwe credits kopen of als je een verkeerde bestelling gedaan hebt een mail sturen naar info@materiaalbank.nl die helpen je graag verder.

Hoe kan ik mijn betaaloverzichten zien?

Als je ingelogd bent. Ga dan naar Mijn materiaalbank en in de subtab staat dan Mijn orders.

Ik kan niet meer inloggen wat nu?

Kan je niet meer inloggen? Stuur een email naar info@materiaalbank.nl.

Hoe kan ik mijn wachtwoord aanpassen?
Klik op wachtwoord vergeten bij het aanmelden en je ontvangt een nieuwe link om een nieuwe wachtwoord aan te maken.

Betalingen

Ik heb het verkeerde pakket gekocht kan ik mijn geld terug vragen?

Ja wij kunnen je geld terugstorten binnen 14 dagen na aankoop. Met 5 werkdagen maken wij het geld terug over. Wij brengen de gekochte credits dan in mindering op je account.

Wat zijn de betaal mogelijkheden?

Via ons platform kan je op dit moment alleen betalen met iDEAL. 

Kan ik een factuur krijgen?

Bij betaling krijg je een email met de transactie mail. 

Hoe werkt de betaling bij het verlengen van mijn advertentie?

Voor gratis advertenties hoeft u geen pakket te kiezen.

Zoeken naar materialen

Hoe kan ik materialen zoeken?

Ja via onze zoekbalk kan je materialen zoeken in heel Nederland.

Kan ik een melding krijgen als er materialen beschikbaar zijn die ik zoek?

Op dit moment nog niet. In de toekomst zullen wij ons platform blijven uitbreiden.

Mijn gebouw of project laten inventariseren

Hoe vraag ik een offerte aan?

Via deze pagina vraag je een offerte aan.

Is het inventariseren van mijn pand kosteloos?

Het inventariseren van je gebouw is niet kosteloos, wij geven hier, na een interview of locatiebezoek een offerte voor af.

Krijg ik een rapportage van de inventarisatie?

Ja je krijgt een volledige
stoffeninventarisatie toegestuurd

Plaatst materiaalbank ook direct de materialen uit de inventarisatie op het platform?

Dit behoort inderdaad tot de mogelijkheden en bespaart dus veel tijd en
handelingen.